Sprawy pogrzebowe są omawiane z osobami należącymi do bliskiej rodziny zmarłego. W celu ustalenia szczegółów dotyczących pogrzebu należy zgłosić się w kancelarii.
Do pochówku wymagane są następujące dokumenty:
- Karta zgonu zmarłego wydana przez Urząd Stanu Cywilnego,
- Akt zgonu do wglądu,
- Ewentualne zaświadczenie o przyjęciu sakramentów świętych przez zmarłego przed jego zgonem,
- W przypadku, kiedy rodzina pragnie pochować zmarłego na terenie innej parafii, powinna zgłosić się w kancelarii parafialnej w celu odnotowania zgonu naszego parafianina.
Z administratorem cmentarza ustalane jest dokładne miejsce pochówku. Aby uzyskać zgodę na pochówek na naszym cmentarzu, należy wnieść opłatę za miejsce grobowe, przy czym w momencie pogrzebu takie miejsce powinno być opłacone na 20 lat. Jeżeli miejsce grobowe jest już opłacone, ale na krótszy okres, wówczas dysponent grobu wnosi jedynie opłatę za lata brakujące do okresu 20 lat. Szczegóły dotyczące opłat, w zakładce Pogrzeby/opłaty
Kontakt mailowy w sprawach dotyczących cmentarza
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wszelkie opłaty za miejsca grobowe oraz za montaż nagrobka są przeznaczane na utrzymanie i inwestycje cmentarza.